Inschattingsfoutje

Het quiltwerk is klaar, de label zit er op en de tunnel gedeeltelijk.

20130824-093344.jpg
Ik heb het met een mooi verlopende kleur gedaan. Is helaas op de foto niet goed te zien.

Ik was heel enthousiast bezig om de binding aan de ronde bargello te zetten. Kom ik een stukje te kort. En natuurlijk geen stof meer. Gelukkig bedacht ik dat ik het stuk van de cirkel nog heb liggen. Dus ik kon verder. Alleen die haakse hoeken als de band er al aan zit grr. In plaats van 1, moest ik er nu 2 doen. Ik vergeet altijd hoe het moet en leg het ook steevast verkeerd.

20130824-093309.jpg
Maar goed, het is gelukt. Een rand zit al tegen genaaid (met de hand). Dus nu voel ik mijn vingertoppen goed.
Maar die hebben nu rust. Ik ga straks naar de expositie van Quilthuis Lieselotje en Veltropshop in Hoorn en als bonus is er een lezing van Ted Storm. Kan ik gelijk vragen wat zij er van vindt dat die rand van de LE er nu al op wordt gezet, want van haar heb ik het juist anders geleerd.

Als de ronde bargello af is kan ik eindelijk verder met de LE. Hoewel ik ook mij nog moet voorbereiden op de demonstratie dagen van Quilthoek de Bricoleur.
Zitten er echt maar 24 uur in een dag?

Allemaal een fijn weekend.
Groetjes Elly

4 thoughts on “Inschattingsfoutje

  1. Ja jammer hè, van die 24 uur. Maar ik weet zeker als het er 36 zouden zijn bijvoorbeeld, dan zouden we nóg tijd tekort komen, haha.
    Pfff, dat was even afzien met je bargello. Maar het is gelukt.
    Ik had ook vandaag naar Hoorn gewild, maar ja, niet alles kan. Ben benieuwd naar je belevenissen.

  2. Hallo Elly,
    Ook al zijn de kleuren niet zo goed te zien. Ik vind die Bargello een beauty.
    En ja, die tijd, die wordt in de diverse quilt-winkels nog steeds per fat quarter aangeboden!!??
    Was dat maar waar.
    Veel plezier in Hoorn.
    Groet van Maria.

Geef een reactie

