Reiko Kato en LE

Gisteren op de bee heb ik een poppetje voorbereid voor deel 2 van Reiko Kato.
Natuurlijk met de apliquick methode en dus gelijk aan diversen demonstreren hoe het in zijn werk gaat. Thuis heb ik het poppetje verder aan elkaar geplakt.

20130818-213236.jpg

20130818-213350.jpg ik werk niet alles met de lijmpen weg, de lijmlaag wordt mij dan te dik en bovendien kan ik nu nog onder het appliqueren correcties aanbrengen.
Gisteravond heb ik het applicatiegedeelte van deel 1 afgemaakt. Nu eerst alles aan de achterkant weghalen en freezerpapier verwijderen en dan het borduurwerk van de hoedjes nog doen.

Gisteravond een begin gemaakt met de zizagrand van de LE. 6 zijn er klaar, nog 154 te gaan.

20130818-214138.jpg.
Ik doe het volgens de English paperpiecing methode. Tegen die tijd dat ik die rand klaar heb, is het middenstuk klaar en kan ik de rand er op appliqueren.

En vanavond een gedeelte van het quiltwerk van de ronde bargello gedaan.
Hoe bedoel je dat ik veel dingen tegelijk doe?

6 thoughts on “Reiko Kato en LE

  1. Hello Elly, I think your little girl of Reiko Kato’s design is delightful. I have enjoyed following Reiko’s art for many years and know she enjoys going to Holland. thanks for sharing such a delightful wee girl. Cheers Glenda Australia.

Geef een reactie

