Quilt gedubbeld

Hoe vinden jullie mijn nieuwe pastabord?

20130816-103554.jpg

Gisteren ging het heel rommelig op mijn werk. Ik wilde pauze houden, maar kreeg telefoon, dus geen pauze. Ik had mijn quilt meegenomen om te dubbelen na mijn werk, want we hebben daar grote tafels aan elkaar staan. En omdat ik geen pauze had gehad ben ik aan het begin van de middag al gaan dubbelen. Er zitten grote ramen in die ruimte, dus ik had veel bekijks. Op eens zegt een collega tegen andere cliënten die het nog niet gezien hadden : “Wilt u wat moois zien?” En nam ze mee om de quilt te bewonderen. Daarna kwamen er regelmatig cliënten en collega’s binnen om te kijken.
Ik heb het met speciale veiligheidsspelden vastgezet. En nu kan het quilten beginnen.

20130816-104247.jpg
Morgen gezellig naar de bee van Quilthoek de Bricoleur.
Allemaal een fijn weekend.

Ps vergeten jullie de bloghoptour niet? Vandaag bij Marpie en georganiseerd door Birdblocks

2 thoughts on “Quilt gedubbeld

Geef een reactie

