Resultaat bloghoptour en vingerhoedjes

Jeetje wat een drukte gisteren op mijn blog, een en al gezelligheid. Ik heb nog nooit zoveel bezoekers en reacties gehad.
Bedankt dat jullie een bezoek hebben gebracht.
Denken jullie er aan om vandaag te hoppen naar Katrien!.

20130811-094154.jpg

Gisteren is mijn verzameling vingerhoedjes weer uitgebreid. Afgelopen periode was mijn zus op vakantie in Italië en verzorg ik haar katten. Tja haar katten zijn mijn katten.
En zij neemt tegenwoordig vingerhoedjes voor mij mee.

20130811-094445.jpg

Allemaal een fijne zondag.
Groetjes Elly

10 thoughts on “Resultaat bloghoptour en vingerhoedjes

  1. Leuk hoor, al die mensen die gezellig bij je binnen komen wippen 😉 Ik heb ook een blogje geplaatst over een doorgeef give away patroon met een paar lapjes en ik heb meer dan 300 mensen gehad die even kwamen buurten. Leuke vingerhoedjes zeg, ik verzamel ze ook, maar heb er nog niet zoveel.
    Fijne dag!

  2. Leuk he die vingerhoedjes, ik krijg ze ook altijd, blijf het bijzonder vinden als vakantiegangers vingerhoedjes en kleine lapjes voor je mee terug brengen. Gr. Rita

    • Ik spaar allerlei soorten. Ik heb van een bee lid een oude van haar moeder gehad. Ik heb ook mijn plastic kindervingerhoedjes erbij staan. En twee jaar geleden kocht ik de eerste met een afbeelding die van de Zaanse Schans

  3. Hé leuke aanwinst voor je verzameling.
    Heb er ook zo’n verzameling en die is al iets meer dan 300 stuks groot.
    Kunnen we eentje ruilen van streek tot streek.Of heb ik dat al eens met je gedaan,weet het niet meer zojuist.

    leuk hé de blogtour.

Geef een reactie

