LE WIP

Wat moet je toch wel niet denken als je de titel ziet?
Heel simpel: Love Entwined work in progress

Eindelijk heb ik mijn cirkel / kompas aan de achtergrond vastgemaakt.
Mijn achtergrond lijkt nu net blauw, maar het is wit op wit. Het ligt op mijn bankje buiten die blauw is.
Je kunt nu wel zien hoe mooi de achtergrondstof is.

20130809-165034.jpg

En hoppen jullie mee in de bloghoptour van Merel van Birdblocks.? Kijk maar bij Lida ! En dat allemaal ter ere van het 10 jarig bestaan van Birdblocks.

20130809-170106.jpg
En morgen zal ìk er meer over vertellen.

Groetjes Elly

8 thoughts on “LE WIP

  1. Nou ik dacht meteen dat je op de Franse toer ging hoor, bij het lezen van je titel 🙂 met heel veel vervlochten liefde, dat wel.
    Wat wordt ie mooi! en die WOW achtergrondstof is geweldig!
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

