Hebbedingetjes

Inmiddels is wel bekend dat ik gek ben op hebbedingetjes.
Dat ik laatst in Den Haag was bij het Quilters Palet voor de workshop apliquick, werkte Evy op een heel handig mapje van Omnigrid. Je kunt er op snijden, strijken, plakken en misschien nog wel meer. En juist door het kleine formaat vind ik het zo handig voor de kleine applicatiestukken.
Helaas had zij ze niet op voorraad, maar binnenkort zou ze een aantal ontvangen. Zaterdag heb ik er een ontvangen. Op de foto zie je de binnenkant van het hoesje.

20130805-195654.jpg

Zaterdag was ik bij Merel van Birdblocks voor de bee, leuk weetje, de winkel bestaat tien jaar.
Ik zou vooraf naar de Bijenkorf gaan om bij de schilderspullen te kijken, mn aquarel. Geen idee of ze dat hebben. Maar ik was op zoek naar een airbrush. Ik had namelijk gelezen op de yahoogroup dat dat zo ideaal is om lijm te verwijderen als je teveel bij de applicatie hebt gebruikt en er niet met je naald door heen komt. Natuurlijk kun je ook een wattestokje gedoopt in water nemen, maar ja, ik ben van de hebbedingetjes. Maar ik was te laat vertrokken en ik ga echt niet op zaterdagmiddag naar de Bijenkorf, mij te druk.
Dus ik dit vertellen aan Merel, blijkt deze waterbrush ook in het Quilterswereldje te bestaan. Ze had er precies nog een van Bohin. Verkocht aan deze dame!

20130805-200431.jpg
Op de foto zie je de kwast en de voorkant van het hoesje.

7 thoughts on “Hebbedingetjes

  1. Pingback: Apliquick pincet | Creatieveling Elly

  2. ik heb een vraagje naar aanleiding van de techniek: apliquick: Vind jij het ook moeilijk om het frezer paper er uit te halen nadat je het patroontje hebt geappliqueerd?Zijn daar ook tips voor????

Geef een reactie

