LE deel 1

Deel 1 is klaar van de bom love entwined.

20130801-080654.jpg

De wiebertjes voor de rand van deel 2 heb ik al uit papier geknipt. Die ga ik met de English paper piecing methode doen. En het liefst wacht ik met het appliqueren van die rand tot het hele middenblok is geappliqueerd. Door de applicatie kan je stof gaan trekken.

Kijken of ik vanavond de grote lap kan voorbereiden.
Nu eerst werken.

Allemaal sterkte of degene die het juist leuk vinden, veel plezier met de warmte.

Groetjes Elly

7 thoughts on “LE deel 1

  1. Leuk je Kompas! Ik probeer het zo koel mogelijk te houden in huis en in de tuin met een huis op het noorden is er altijd wel een schaduwplekje te vinden!
    Zag ook nog de paddenstoel ook een lieverdje!
    groetjes van Marijke

  2. Lekker vrolijke kleuren gebruik je. Ik denk dat Esther die rand nu laat doen, om de stof vast te zetten, en als je de achtergrond stof groot genoeg knipt, heb je speling genoeg voor de volgende rand.

Geef een reactie

