Kabouterland

Gisteren de top afgemaakt van de workshop Apliquick. Straks alleen nog even het freezerpapier achter het kaboutervrouwtje vandaan halen, daar werd het gisteren te donker voor op het balkon.

20130728-092322.jpg

Je moet wel oppassen dat je niet teveel lijm gebruikt. Dan kom je er echt slecht door met je naald. (Op sommige plaatsen heb ik dus teveel lijm gebruikt). Het gaat echt super snel met de stokjes.

Ik zag een tip op een blog (weet helaas niet meer welk blog) om een vel bakpapier onder je werk te leggen. Ik had het werk op mijn schootkussen liggen en een vel bakpapier van de Liddl en je schiet toch wel uit met het lijmen/plakken.

De top moet nog wel gequilt worden, maar dat komt later wel.
Vandaag verder met de LE. Ik hoop die kleine cirkeltjes er op te kunnen zetten en de grote lap te kunnen voorbereiden.

Het is lekker afgekoeld, maar helaas is het te kil om buiten te zitten. Hopelijk stijgt de temperatuur nog. Ik wil graag op de laatste dag van mijn vakantieweek nog buiten kunnen zitten. Had ik nu maar toch twee weken genomen.

One thought on “Kabouterland

  1. Hij is heel leuk geworden. Heb de workshop ook gevolgd, maar ben er nog niet verder mee gegaan. Eerst andere dingen. Die gaan echt voor, want daar zit een einddatum op.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

Geef een reactie

