Love entwined

Een groot gedeelte van mijn kompas zit in elkaar.
Morgen strijken en dan het middenstuk er op appliqueren.

20130718-224447.jpg

Daarna de minuscule kleine rondjes voorbereiden. Ik heb al uit röntgenfoto kleine rondjes gestanst. Ze zijn hierdoor perfect rond.
Wordt vervolgd….

Vandaag was het een zware dag. Gisteren op de markt toch teveel gevergd van mijzelf. Dat is op zich niet erg, mits ik vandaag vrij had genomen. Maar ja het was de laatste dag voor mijn weekje vrij en aangezien mijn werk niet wordt overgenomen, moet ik het een en ander voorbereiden.

Nu heerlijk een week vrij en lekker bijkomen.

Groetjes Elly

3 thoughts on “Love entwined

  1. Ik vind hem toch zó leuk! Wel veel werk. Wat een goed idee van die rö foto’s. Veel succes er mee en ik hoop dat je een heerlijke week tegemoet gaat!

Geef een reactie

