Quiltmania

Vandaag de nieuwe Quiltmania ontvangen. Er zat ook een prachtige tas bij met een opdruk van een Quilt van Di Ford. Waarschijnlijk omdat ik mijn abonnement heb verlengd.

20130713-131856.jpg

Dus ik zit nu heerlijk op het balkon te lezen.

Fijn weekend en geniet van het mooie weer.

Groetjes Elly

One thought on “Quiltmania

  1. Heerlijke lectuur, vooral met dit weer. Wat een enige tas kreeg je er bij.
    Ik las in een vorig logje iets over oogmigraine. Op war voor manier ervaar jij dat? Ik heb daar soms ook last van. Fijn weekend Elly.

Geef een reactie

