Een nieuwe uitdaging

Ik zou voorlopig aan niets nieuws meer beginnen, ik heb nog zoveel liggen dat ik af moet maken. Maar wat zie ik toch om mij heen gebeuren in Quiltland? Op diverse blogs en op Facebook? Veel Quilters zijn in de ban van de nieuwe BOM (block of the month) van Esther Aliu, the love entwined. Een quilt uit 1790.
Wil je er meer over weten, dan moet je het blog van Esther Aliu maar lezen.
Maar kijk nu eens naar deze quilt, daar kun je toch geen nee tegen zeggen? Veel applicatiewerk en zeker niet voor beginners. Dus een uitdaging voor een liefhebber van applicatie.
Hij duurt 18 maanden.

20130708-222552.jpg
Ja, ik ben overstag gegaan. Ik heb mij aangemeld bij de yahoogroup en heb vandaag alles geprint van het eerste “blok”.
Nu nog de stofjes uitzoeken.

4 thoughts on “Een nieuwe uitdaging

Geef een reactie

