Bijna gereed

Voor gebruik.

Zien jullie nu wat het is?

20130627-210149.jpg

Ik zie op de foto dat de linkerplaat verkeerd om zit, maar dat is zo verholpen.

De buizen zijn nog niet binnen. Als je die meebestelt, kost het een kapitaal aan verzendkosten. Nu komt binnenkort de loodgieter en neemt hij de buizen mee.

Alleen met alles monteren heb ik toch wel mijn handen geforceerd. Ik zal wel op mijn kop krijgen van mijn vader, ik hoor het hem al zeggen: “laat mij het dan ook doen”. Maar ja hij heeft een eigenwijze dochter die graag alles zelf doet en dat heeft ze niet van een vreemd.

8 thoughts on “Bijna gereed

Geef een reactie

