Verkeerd om

Wat doe ik er toch lang over om het biaisbandje aan het tasje te zetten. En Vanavond ben ik er achter gekomen.
Ik zit verkeerd om te naaien, in plaats van met de klok mee, naai ik tegen de klok in. En nu ik bijna klaar ben kom ik er pas achter duh.

20130626-190007.jpg

En vanavond hoop ik de doos uit te kunnen pakken. Ik heb trouwens mazzel gehad, want de pakketdienst van postNL voert actie in Amsterdam en ik heb hem toch ontvangen.

De rits voor mijn tasje heb ik via het internet besteld, met een beetje mazzel komt deze morgen binnen.

2 thoughts on “Verkeerd om

Geef een reactie

