Etuitje

Jaren geleden heb ik op de Regiodag van het Quiltersgilde een etui gemaakt (zie foto).

20130622-210659.jpg

Nu heb ik toch eigenlijk weer zo een tasje nodig voor mijn nieuwe hebbedingetjes.
Het was wel weer even zoeken naar het patroon, maar ik heb het gevonden.

Het eerste gedeelte is snel in elkaar gezet.

20130622-210743.jpg
nu het midden rondje appliqueren, dan een onderlaag en een tussenlaag, quilten, biaisbandje erom heen en dan ………..
kan ik niet verder. Ik heb geen ritsen in huis.

3 thoughts on “Etuitje

Geef een reactie

