Apliquick

In de masterclass van Ted Storm heb ik geleerd om met eenvoudige middelen te werken, zoals een saté prikker.
Maar ik ben nu eenmaal gek op hebbedingetjes.

Een paar maanden geleden zag ik op het prikbord -> quilten startpagina een filmpje met hele handige attributen die zij gebruikte voor het appliqueren.

Degene die dit verkoopt zit in Spanje, maar zou in mei naar Veldhoven komen. Helaas kon ik daar niet naar toe. Op diverse blogs zag ik dat ze bij dat kraampje hadden zitten kijken en het was er hartstikke druk.

En was lees ik van de week op het blog van het QuiltersPalet? Ze hebben het distributeurschap gekregen van de Apliquick. Het stond nog niet in de webshop, dus ik meteen een mailtje naar Petra en Evy gestuurd. En vandaag lag het in de brievenbus.
En op 25 juli ga ik bij het QuiltersPalet een workshop volgen om met deze leuke hebbedingetjes te kunnen werken.

20130621-203952.jpg

5 thoughts on “Apliquick

Geef een reactie

