Jelly roll

Ik heb nog een paar jelly roll’s liggen. En het bevalt op het moment wel even aan de naaimachine.

Dus ik heb de 60* triangle ruler van Marti Michell gepakt. Natuurlijk pakte ik weer het verkeerde lijntje, dus gelijk mijn strookje er op geplakt zodat ik niet meer mis kan gaan.

20130613-134120.jpg

En snijden maar en daarna willekeurig aan elkaar zetten.
Het is de jelly roll van Moda Marmelade. Natuurlijk is de bijpassende stof weer niet in mijn winkels te koop om stroken er tussen te zetten. Dan wordt het gewoon een ander soort stof.

20130613-134253.jpg
Ik ga weer verder aan de naaimachine.

Ik ben vandaag en morgen heerlijk vrij. Overuren opgenomen. Het is nog steeds druk, maar even lekker bij tanken met mijn lapjes en mijn katten om mij heen. En vandaag lekker de deur niet uit, want er staat hier een behoorlijke wind.

4 thoughts on “Jelly roll

  1. leuke kleuren Elly. Geniet maar lekker van je overuren. Ik heb deze week een deadline kunnen halen door mijn werkdag te verschuiven. Ook mijn weekend begon vanmorgen al….. heerlijk he.

Geef een reactie

