Google reader

ik gebruik inmiddels al heel wat jaartjes googlereader om de blogs te kunnen volgens.
Op 1 juli 2013 gaat dit stoppen. Natuurlijk heb ik al allerlei alternatieven ingeschakeld, maar die vind ik niet zo prettig als Google Reader.
Nu las ik op het blog van Birdblocks dat er een petitie in het leven is geroepen om de Google Reader te behouden.

http://www.change.org/petitions/google-keep-google-reader-running

ik heb het al op facebook en twitter gedeeld en nu dus ook op mijn blog.

Graag zoveel mogelijk delen dat de petitie door velen wordt ingevuld.

One thought on “Google reader

Geef een reactie

