Trapunto padding

Het blok met de padding trapunto had ik al even af. Maar ik moest nog steeds de overtollige batting verwijderen.
Vandaag kwam mijn applicatieschaar binnen en heb ik in de naaimiddag het zitten knippen.
Het blok ligt op een blauwe achtergrond en dag schijnt een beetje door.

20130605-185642.jpg

Het effect van de padding zie je niet zo goed op de foto, ik denk dat dat pas goed te zien is na het quilten.
Daarom heb ik nog een foto van de achterkant gemaakt zodat je kunt zien wat padding is.
20130605-185701.jpg

Vandaag is ook mijn toetsenbordje voor mijn iPad binnengekomen. Nu kan ik ook op mijn iPad heerlijk blindtypen. Het werkt perfect en met name voor mijn blog.

3 thoughts on “Trapunto padding

  1. Dat lijkt me intensief werk, maar wel ontzettend leuk. Ik denk inderdaad dat je na het doorquilten het effect heel goed zal zien.
    Fijn dat je je toetsenbordje hebt gekregen. Dat werkt natuurlijk veel makkelijker.

Geef een reactie

