Trapunto

De padding trapunto heb ik bijna klaar. Ik moet nu het overbodige vlies erachter wegknippen. En dat doe ik nu even niet.

Nu ben ik bezig met de stuffing trapunto. Daar moet je wel een engelengeduld voor hebben. En een mijnheer Bob niet in de buurt. Gisteravond was ik er ook mee bezig en mijnheer Bob vond het weer nodig om er weer op te liggen.
Vanavond ligt hij gewoon op zijn plekje en kan ik de vlaktes opvullen. Ik probeer zoveel mogelijk op te vullen met vulling en zo min mogelijk met draad, dat is voor mij de uitdaging.

20130604-221309.jpg

Geef een reactie

