Wat een dagje

Ik wilde vandaag eigenlijk mijn even-niet-nadenkenquilt dubbelen. Ik heb gisteren bij Birdblocks zijden batting gekocht.
Maar het was er veel te mooi weer voor. En mijn balkon is iets te klein om het daar te doen.
Ik heb van de week bij Blokker een heel klein dienbladen gekocht, ideaal voor buiten, daar kunnen precies mijn kleine handwerkspulletjes in.
Dus ik heb mij lekker op het balkon gesetteld, muziekje op en gestart met een nieuwe quilt.

20130602-212659.jpg

De oplevering van mijn quiltwinkel heeft super veel vertraging opgelopen en ik heb nu geen tijd en geen zin om te behangen etc.
En ik zal toch ook eens moeten beginnen met een voorraden quilts voor in de winkel, ik moet toch iets te showen hebben als voorbeeld.
Dus ben ik met Amish Fans gestart en hij wordt wel 16,5 x16,5cm.
In totaal moeten het 16 blokken worden. Twee heb ik bijna klaar, het is nu nog geregen en niet geappliqueerd.

20130602-213457.jpg
Ik ben eigenlijk nog niet opgeschoten. Maar ik zat ook heerlijk te genieten op het balkon, katten bij me en mijn iPod op. Heerlijk genoten van Renée Fleming; Kronungsmesse; Nathalie Choquette en les Miserable.
Echt genieten zo een zondag. Helaas te kort, morgen mag ik weer werken.

5 thoughts on “Wat een dagje

  1. Geniet van het mooie weer , het is zo weer om, en dan zitten we weer binnen
    wat een leuke fans worden dat
    succes
    Fijne week groetjes Joke

Geef een reactie

