De even-niet-nadenkenquilt is af

Ineens was de top af van mijn even-niet-nadenkenquilt. Zo ineens, ik sta er zelf versteld van.
Hij moet natuurlijk nog wel verder gestreken worden, maar dat doe ik nu lekker niet.
Globaal meet hij nu 124 x 168 cm.
Het was net even droog om een foto te maken, maar er komt weer een bui aan…….

20130529-202047.jpg

Even een update na mijn val, helaas nog steeds pijn, maar als ik stil ga zitten, dan weet ik dat ik nog meer pijn heb. Alles is lekker bont en blauw. Gelukkig is het niet zo warm dus het is lekker bedekt onder mijn kleding.

5 thoughts on “De even-niet-nadenkenquilt is af

  1. Heerlijk een niet-nadenken-quilt. Ditzelfde patroon heb ik gebruikt voor een speelkleed. Van een flanellen jellyrol. Heb de blokken alleen recht gedaan en niet op de punt.
    Het is een gemakkelijk patroon, maar met grote impact.

    Veel sterkte met de pijn.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer.

  2. Even let je niet op en POEF hij is af 🙂 En MOOI! In het echt zoals altijd nog veel beter te zien dan op een foto!
    Veel plezier met dubbelen en quilten 🙂
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

