Gevallen vrouw

Gisteren vond ik het nodig om weer te vallen, dit keer op de trap op mijn werk. Ik was bijna boven. Nee, ik ben gelukkig niet naar beneden gedonderd. Maar mezelf wel flink bezeerd, voornamelijk knie (waar al de posttraumatische dystrofie in zat), arm en schouder (die toch al frozen was). En iemand stond erbij en heeft mij overeind geholpen, schaam, schaam.
Dit doet mij denken aan de reclame van jaren geleden, dit is your Lucky day. Ik snapte er toen niets van. Iemand had zijn sleutel laten vallen, maar mazzel dat het niet in de put was gevallen, of iemand had een boterham laten vallen, maar mazzel niet met beleg naar beneden duh!

Pas thuis kon ik de schade opnemen, ik durfde mijn laars niet uit te doe, was bang dat ik hem niet meer aankreeg. Ik had bovendien nog extern een afspraak.

Thuis heb ik eerst zielig gedaan, daarna aan de slag gegaan met de vallen en stoten crème.

En wonder boven wonder heb ik nog aan de naaimachine gezeten.
Eerst de lapjes uitleggen, natuurlijk moest mijnheer Bob erdoor heen lopen.

20130528-075942.jpg
Vanochtend even een foto gemaakt tot hoever ik nu ben.
De lengte wordt ongeveer 167cm

20130528-080752.jpg
Aan de onderkant is het breedste gedeelte klaar. Er komt straks niet apart een rand om heen, maar meteen de bies.
De breedte is globaal gemeten 130cm.

5 thoughts on “Gevallen vrouw

Geef een reactie

