De even niet nadenken quilt

De stroken zijn gestreken. Natuurlijk wel met een hindernis. Want ik weet het weer voor elkaar te krijgen om met de hete bout tegen een plastic zal te komen.
En ondanks dat het voor mijn lapjes is en dat ik strijk met Best Press, heb ik een hekel aan strijken.

20130526-212708.jpg

Bijna alles is nu gesneden, ik ben de kleine driehoekjes voor in de hoeken vergeten te snijden, maar dat komt nog wel.
Het blok dat gebruikt is voor het patroon heet Rail Fence.
De eerste drie rijen vanuit de hoek zijn gereed. De blokken zijn met naad 16 cm.

20130526-212917.jpg

Ik had de hele middag er aan willen werken, maar er was een oude film op tv, The Philadelphia story, met Gary Grant en Katherine Hepburn en James Stewart, een film uit 1940. Heerlijk vind ik die oude films, dus ik zat voor de buis.

Geef een reactie

