Ronde bargello update

Na de workshop heb ik niets meer aan de ronde bargello gedaan. Eerst moest de quilt voor mijn ouders af. Vorige week weer gestart in de hoop dat ik afgelopen zaterdag de achtergrond kon uitzoeken. Ik wil namelijk eerst de ring afhebben, zodat ik beter kan beoordelen wat de achtergrond kleur moet worden. Volgens de kleurenwaaier moet het appeltjesgroen worden.

Maar helaas, het lukte niet. Ik had er gewoon geen zin in. Ik had wel de stroken aan elkaar gezet en de blokken met negen graden liniaal gesneden en daar bleef het bij.

Maar vandaag verder gaan naaien. Het was er ook echt weer voor. Vanmiddag aan de naaimachine en tot begin van de avond doorgegaan. En nu zijn de vier hoeken gereed.
Nee, ik ga ze nu niet meer aan elkaar zetten, dat komt volgend weekend wel.

20130520-210809.jpg

De foto is iets te donker waardoor de kleuren niet goed overkomen, maar het gaat even om het effect. Deze is gemaakt van Bali batiks in de verloop kleuren van licht roze naar donker paars.

5 thoughts on “Ronde bargello update

  1. Hij is super! Geweldig effect. Ik ben benieuwd naar de achtergrondkleur! Het hoeft natuurlijk geen complementair te zijn. Ik zou hem ook een keer op heel zacht paars of roze leggen 🙂 Gewoon om verschillende effecten te zien.
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

