Tekenen

In de masterclass van Ted Storm moesten we voorbeelden tekenen. Ik merkte dat ik daar lang over na moest denken. Ted gaf ook aan dat ik te weinig tekenen. En dat klopt ook wel. Die opmerking neem ik ook serieus, want het kan mij belemmeren in het verdere quilten en eventueel ontwerpen van een quilt.

Ik heb ooit een tekencursus gevolg en ik was er zeker niet slecht in. Maar net als quilten, geldt bij tekenen dat je moet blijven oefenen.

Daarom heb ik twee boekjes besteld. De een heb ik inmiddels binnen.

20130515-215131.jpg
Een zendala is een zentangel en mandala.

Het andere boekje komt pas rond 22 mei binnen.

20130515-215528.jpg

Nu ook nog tijd zien vrij te maken om te oefenen.

5 thoughts on “Tekenen

  1. Zijn leuke boekjes, ik heb de eerste van de bieb geleend en er veel aan gehad. Ga je toch nog tekenen, lol. Hebben we nog iets samen.

Geef een reactie

