Vingerhoedjes

In januari was ik in Friesland voor de masterclass van Ted Storm. Helaas was het VVV kantoor in die periode alleen op zaterdag open en toen was ik alweer naar huis.

Eind april kreeg ik een herkansing, het VVV kantoor in Eernewoud op dinsdag en donderdagochtend was open vanaf halftien. En heb ik gelijk twee vingerhoedjes gescoord, 1 van Friesland en 1 van een vogeltje.

Begin mei is mijn zus naar Londen geweest en ter compensatie dat ik haar katten verzorg heeft zij voor mij 2 vingerhoedjes meegenomen.

20130512-091017.jpg

5 thoughts on “Vingerhoedjes

    • Leuk mijn eerste is eigenlijk dat ik kind was. Maar dat ik met de verzameling ben begonnen is 2 jaar geleden bij de Zaanse Schans

Geef een reactie

