Katten

Na die stressvolle tijd is ernaar één rustgevende factor en dat zijn mijn katten.

Belle lag gisteren heerlijk in het mandje aan de verwarming.

20130511-102752.jpg

En gisteren was ik eindelijk weer aan het quilten. Eerst aan de naaimachine, om eens verder te gaan met de ronde bargello. Belle kwam met haar gesnurk er boven uit.

En ’s avonds had ik de trapunto weer opgepakt. Schootkussen op schoot. Mijn nieuwe daglicht lamp er bij. Bobby zat achter mij te loeren naar buiten op het muisje dat elke avond langskomt.
En toen was blijkbaar het muisje weg, want mijnheer Bob kwam bovenop mijn werk liggen. En mijnheer ging helemaal draaien tot hij goed lag. Het wordt nog eens een echte schootkat.

20130511-103413.jpg

Allemaal een fijn weekend.
Lieve groetjes Elly

3 thoughts on “Katten

  1. Gaat het weer beter met je Elly? Die katten vinden het gewoon heerlijk als je er bent en willen zo dicht mogelijk bij je zijn. Dat heeft toch iets heel gezelligs en warms.
    Jij ook een heel fijn weekend.

Geef een reactie

