Nieuw boek

Zaterdag na de bee, ben ik even bij de buren van Birdblocks geweest, bij De Haan & Wagenmakers en even gezellig met Annelies gekletst.

Maar natuurlijk ook het nieuwe boek van Petra Prins en An Moonen gekocht. Ik zag bij diversen op Facebook of blogs dat ze het boek ook hadden gekocht op de beurs in Veldhoven of dat het juist uitverkocht was. Ze hadden al extra exemplaren uit de winkel gehaald voor de beurs. Maar ik had mazzel, er waren net nieuwe exemplaren binnengekomen. Ook de nieuwe van Di Ford, maar die komt wel een volgende keer.
Ik had natuurlijk helemaal geen tijd om het boek in te kijken en gisteravond was ik te beroerd. Maar nu snel van zijn foliejasje ontdaan en ingebladerd. Oh kwijl, kwijl. Wat een prachtig kunstboek.
Vanavond heb ik het dus weer druk, maar nu met inkijken en lezen van dit prachtige boek.

20130508-185359.jpg

20130508-185511.jpg
Nu heb ik heerlijk vier dagen vrij.

3 thoughts on “Nieuw boek

  1. Heerlijk hè, die boeken. Ik heb ze allebei en ze hebben maar één nadeel: ik kom niet meer aan quilten toe. Ik ga steeds lezen en plaatjes kijken en verzinnen welke ik zal maken. Wat eentje betreft ben ik eruit. Ik ga Sisters maken uit het boek van Petra en An. Het middenblok is een superuitdaging want appliqueren, dat is een dingetje voor mij. De stoffen zijn 5 minuten geleden uitgezocht, vanmiddag lukte dat niet en nu pakte ik ze zó.
    Geniet ze verder. Ga ik ook weer doen.

    Groetjes,
    Inge

Geef een reactie

