Blog van de week

Gistermiddag kwam ik via Facebook er achter dat mijn blog “blog van de week” is bij het Quitersgilde. Zie link. Ik vind dit een hele eer.

Hiermee komt de quilt voor mijn ouders nog meer in de picture.

Mijn ouders zitten zelf ook op Facebook en daar ben ik maar wat trots op.
Ze hebben van alle kanten felicitaties gekregen en hebben hier echt van genoten.

En van de quilt genieten ze ook. Ik heb aangegeven dat ze de quilt gewoon kunnen gebruiken voor als ze koude knieën hebben, maar dat vinden ze niet kunnen, daar is de quilt te mooi voor.

Normaal plaats ik geen foto’s van familie op mijn blog, maar dit keer maak ik een uitzondering. De foto is door mijn nichtje op het feest gemaakt.

20130507-080814.jpg

4 thoughts on “Blog van de week

Geef een reactie

