Tasje voor de iPad

Mijn tasje voor mijn iPad is af.
Hij is gemaakt van Ribbon XL, dat is gerecycled garen.
Ik heb de tunische haaksteek gebruik, maar ik moest wel even spieken op YouTube hoe dat ook alweer moest. Ergens in mijn tienertijd heb ik voor het laatst die steek gebruikt.

Inmiddels was het tasje al in elkaar en in elkaar gezet en moest er alleen nog een knoop opkomen. Waarom dat nu weer zolang moest duren? Ik heb geen idee.
Morgen vertrek ik naar Friesland voor de masterclass trapunto bij Ted Storm en moest het tasje klaar zijn en die knoop was echt een werkje van niks.

20130421-140559.jpg

3 thoughts on “Tasje voor de iPad

  1. Het is leuk geworden
    en wat een leuke workshop heb het even zitten bekijken
    Veel plezier met je workshop bij Ted Storm, wou dat ik mee kon
    Fijne handwerkweek groetjes Joke

Geef een reactie

