Workshop

Vandaag naar de workshop Ronde Bargello bij Quilthoek de Bricoleur geweest. De workshop werd door Jobina de Boer gegeven.

Waarom denk ik toch altijd dat ik zoiets wel even doe? Niet dat de workshop moeilijk was, je moet het even weten. En altijd dat stomme strijken erbij grrr. Nee wat ik bedoel is dat er toch weer veel tijd in gaat zitten. Ik heb nog niet eens een achtste af.

20130410-202850.jpg

En kijk eens wat ik bij haar gewonnen heb! Mooi hè? Dank je wel Shirley.

20130410-202946.jpg

7 thoughts on “Workshop

  1. nu het begin ziet er al mooi uit, en strijken daar denk ik niet aan als ik het doe net zo als het bed opmaken enz. gewoon verstand op nu radio lekker aan.
    lijkt het allemaal veel minder erg.

  2. Wat een mooie en fleurig quilt zal dit worden Elly, en ja strijken , dat is het enige nadeel van Quilten alles goed strijken
    Fijn weekeinden groetjes Joke

Geef een reactie

