Regiodag

Vandaag naar de regiodag van het Quiltersgilde in Landmeer geweest.
Het onderwerp was draaien, draaien, draaien en rondjes. Tja wat moet je je daar nu bij voorstellen.

De eerste workshop was kralen maken van wol. Bolletjes maken van stengetjes wol en dan tot een goed compact bolletje draaien. Al snel had ik er genoeg van. Niet van de techniek, maar het was wol en dan word ik gek van de jeuk. Ik ga het zeker nog een keer verder maken, maar dan doe ik wel plastic handschoenen aan.

20130406-183838.jpg

Overigens het tasje waar mijn bolletje op ligt kregen we er bij. We mochten zelf de kleur uitkiezen en voor mij is dat natuurlijk geen moeilijke keus.

‘S Middag was er een workshop yoyo’s maken. De eerste ging nog wel, maar bij de tweede brak mijn draad, toen ben ik maar gestopt, had er vandaag niet zoveel geduld voor.

We hebben weer heerlijk zitten kletsen en het moois van elkaar bewonderd. Voor mij en ik denk wel voor meerderen kan ik zeggen dat het een betere regiodag was dan vorige keer. Het was ook een stuk stiller. Misschien toch te maken met de patchworkdagen in Rijswijk.

En met de winkel heb ik mij ingehouden, een lapje en die is niet eens voor mij, quiltnaaldjes, zilver potlood en een schaartje. Dus dat valt mee hè?

4 thoughts on “Regiodag

  1. Oh wat een kriebel balletje.. (wat moet ik erbij denken in verhouding tot quilten????) enne drukte tijdens een regiodag heb ik meegemaakt tijdens een regiodag waar de winkel ook was.. pffff. niet normaal.. meer dan 100 dames…maar goed, volgende keer misschien een ander werkje…

  2. Klnkt leuk Elly, jammer dat alles gelijk viel, maar ja niets aan te doen. ik zie vast gauw het resultaat. En leuk dat je de give-away van Shirley hebt gewonnen 🙂
    Groetjes, Merel

    • Toch leuk die regiodagen. Gezellig weer iedereen ontmoeten. Apart hoor, dat bolletjes draaien van wol.
      Je hebt geboft met die give-away! Fijne zondag.

Geef een reactie

