Blooming tale update

Weer een gedeelte af. En inderdaad gaan die kleine scherpe puntjes steeds sneller en makkelijker.
Alleen moet ik er wel voor blijven waken dat als ik het papier erachter vandaan haal, dat ik dan niet het stiksel meeneem. Dat is mij nu toch een paar keer gebeurd.

Nu de rest van het papier er achter vandaan halen. Naadjes strijken en dan flying geese er om heen. Maar die moet ik eerst nog tekenen. En dat tekenen houdt mij toch wel tegen. Dat vind ik niet zo leuk. Er komen nog bogen omheen en die passen precies op A4, dus die kopieer ik mooi, scheelt weer tekenen.

20130401-134643.jpg

10 thoughts on “Blooming tale update

Geef een reactie

