Zo schiet ik niet op

Gisteravond dacht ik mooi voor de buis de ronde stukken van mijn quilt te spelden.
Schootkussen op schoot, en hup aan de slag. Het ging lekker.

Tot mijnheer Bob het door had en er bovenop ging liggen. En proberen de spelden er uit te krijgen. Bloedje link natuurlijk.

20130331-094103.jpg
Op een gegeven moment ging hij zo draaien dat ik het werk en de spelden weg kon halen.
Verder met spelden lukte niet meer, want mijnheer ging op het schootkussen op schoot liggen pitten.

Fijne Paasdagen.

7 thoughts on “Zo schiet ik niet op

  1. Ik vind hem geweldig 🙂
    Je had vast de spelden er niet helemaal goed ingedaan, daarom moest hij ze er weer uit trekken 🙂

  2. Geef hem eens ongelijk, een lekkere schoot én een kussen….
    Spelen met spelden gebeurt hier ook< Rosie neemt die bloemetjesspelden tussen haar tandjes en gaat er mee zitten hannesen. Ik tel ze steeds na!
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

