Blooming tale

Ik ben met een nieuwe quilt begonnen.
Blooming tale van Becolourful. Ik maak het van de stoffenserie chateau rouge french general van Moda.

Ik heb van de week de dvd van Becolourful gekeken waar Jacqueline de Jonge heel duidelijk uitleg geeft hoe je die scherpe puntjes maakt. Maar nu het zelf doen. Ik heb toch wel weer achteruit mogen naaien. Ik werkte eerst met mijn 1/4 inch voetje, maar ik heb snel de walking feet erop gezet en dat ging een stuk beter.

Mijn puntjes zijn niet perfect, maar ik ben tevreden. Oefening baart kunst, want er komen nog heel veel scherpe puntjes bij.

20130321-215043.jpg

De foto is een beetje donker, maar het gaat om het idee.

5 thoughts on “Blooming tale

Geef een reactie

