Mysteriequilt deel 1 update

Binnenkort komt de nieuwe Quiltmania uit met deel 2 van de mysteriequilt van Reiko Kato en ik heb deel 1 nog niet af. Ik ben nog niet eens op de helft.

Gisteren was ik met de boom bezig en ik zat weer veel moeilijker te doen dan nodig was en voordat je daar achter komt …….

Ik heb 3 van de 8 poppetjes klaar. Alle rijgdraadjes zitten er nog aan. Een paar kunnen al verwijderd worden, maar ik moet er niet aan denken als ik de verkeerde er uit trek.

20130304-082849.jpg

5 thoughts on “Mysteriequilt deel 1 update

  1. Hier hetzelfde Elly: mijn eerste blok is ook nog niet klaar, en ik zag al een plaatje van blok 2 voorbij komen. Je hebt denk ik op de pagina van QuiltMania al wel gezien dat ze weer een video gemaakt hebben van het maken van blok 1? (net als destijds bij de bom van Yoko)

Geef een reactie

