Hier word ik vrolijk van

Toen ik thuis kwam, lag dit in mijn brievenbus.
Een heel mooi stoffenpakketje, de nieuwste serievan Lynette Anderson, die ik op Facebook heb gewonnen, bij de quiltwinkel van Margreet Otto.

20130218-193445.jpg

Waar ik minder vrolijk van werd is dat de masterclass handquilten bij Ted Storm eind maart, niet doorgaat, vanwege te weinig deelnemers. Ik dacht dat quilters graag les bij Ted Wilde volgen? Oké, ik kan natuurlijk niet in een ander zijn portemonnee kijken. Ik blijf het jammer vinden.
Misschien gaat de trapunto wel door en geef ik mij alsnog voor die masterclass op. Maar eerlijk gezegd, heb ik er een hard hoofd in.

11 thoughts on “Hier word ik vrolijk van

  1. Jammer voor je dat de cursus niet doorgaat..
    Ik zou ook wel een cursus van Ted willen volgen, maar helaas laat mijn portemonnee het niet toe…Ik hoop voor je dat de trapunto wel door gaat, en anders maar in het najaar weer proberen toch?
    Mooie stofjes heb je gewonnen!!

  2. jammer dat de cursus niet doorgaat! Heb je je opgegeven voor het najaar, dan zouden er ook nog cursussen komen als er belangstelling zou zijn!
    Tis een kwestie van het geld, denk ik, je zit zo op ruim 500 euro en dat is niet voor iedereen op te hoesten………heel jammer!!
    Trapunto is ook al een paar keer afgelast…….:( Misschien nu alles op een grote hoop kan dat ie een keer doorgaat, ik duim voor je……….en tel zelf verder af: 6 ….5….. 4 …..

  3. Nou wat jammer van die cursus. Ik lees in de reactie van Sylvia dat er inderdaad wel een financieel plaatje aan hangt! Niet mis hoor. Maar die gewonnen lapjes zijn weer een troost voor je.

  4. Hallo Elly,jammer voor je dat de cursus niet door gaat.
    Mooie stofjes heb je gewonnen.
    De kip is gelukt(hoe moeilijk kan het zijn?).
    Nog bedankt voor het uitleggen.
    Groetjes Joyce.

  5. Ha Elly,
    Ik had me ook opgegeven voor handquilten, en nu het niet doorgaat heb ik me opgegeven voor trapunto. Nu maar duimen dat die cursus wel doorgaat.
    Het zou leuk zijn elkaar daar weer te zien.
    Groetjes, Wilma

  6. Lees net je blog. Ik heb me opgegeven voor trapunto en heb begrepen dat er grote kans is dat dit wel doorgaat, dus wie weet zien we elkaar. Gr. Rita

Geef een reactie

