Start mysteriequilt

Ik ben begonnen met de mysteriequilt van Reiko Kato uit de Quiltmania.

Nu kan ik heel goed hetgeen ik geleerd heb bij Ted Storm in de praktijk brengen.
Tijdens de masterclass zei iemand dat deze techniek niet te gebruiken was voor de Japanse stoffen en ik ben het vergeten te vragen aan Ted. Het is een gepriegel, maar het is zeker wel te doen.

Ik werk met units, dus elk poppetje is een unit. Het zijn acht poppetjes en een heb ik klaar. Alles zit aan elkaar vast, alleen het totaal is nog niet op de ondergrond geappliqueerd.

20130210-094056.jpg

Op naar het volgende poppetje.

Fijne zondag.

11 thoughts on “Start mysteriequilt

  1. hartstikke leuk, Elly!
    zal ik Ted vragen hoe met Japanse stoffen te werken?
    Je kunt haar ook altijd mailen, hoor, ze geeft graag antwoord……;)
    Ik ga ook deze mysterie maken, maar gebruik geen Japanse stofjes want die heb ik niet en een stofpakketje komt op 30 euro per blok en dat vind ik wel heeeeeeel erg veel!
    succes met je volgende poppetje, Groetjes, Syl

    • Ja, ik weet dat ik haar kan mailen. En het is inderdaad veel geld, maar er zit wel voldoende in en ik het graag met Japanse stofjes maken en die heb ik juist niet.

  2. Leuk dat je er ook aan begonnen bent, het begin ziet er al mooi uit. Ik beheers deze manier van appliceren zelf niet, ik zet elk stukje 1 voor 1 vast. Lijkt mij wel leuk om deze manier ooit eens te leren. Veel plezier ermee!

Geef een reactie

