The day after en verder

Het was vroeg opstaan. In het restaurant was maar voor drie personen gedekt. Dat hield in dat we alleen waren in het hotel. Ik was nog als enige van de masterclass aanwezig. Ik kreeg een heerlijk luxe ontbijt.

Om 8.15 uur werd ik door Henk de man van Marja van het Quiltkabinet opgehaald. Daarna pikte we Nadine op van het pension en konden we de trein van kwart voor negen halen. Wat een service!
Heel onverwacht zaten Nadine en ik in dezelfde trein naar Amersfoort, super gezellig. Ik moest daarna overstappen op de trein naar Amsterdam. Nadine moest nog een stuk verder, naar België!

Ik was uiteindelijk lekker vroeg thuis en ben met mijn zus, met de auto boodschappen gaan doen.
En daarna stortte ik in. Tja dan komt de vermoeidheid er uit. Helaas lukte slapen niet. Maar dat maakte niet uit, ik was weer bij mijn katjes.

En vannacht heerlijk geslapen. Niet zo donker, verlichting van de straat komt binnen. Katjes bij mij. Heerlijk in mijn eigen bedje. Wakker worden met het geluid van de auto’s die door de regen rijden, ik kan nu eenmaal niet tegen stilte.

Alleen waar is nu mijn ontbijt? Die luxe mis ik nu wel. En ook dat heerlijk suikerbrood, ik was tenslotte in Friesland.

Ontbijt van de laatste dag

20130202-075237.jpg

6 thoughts on “The day after en verder

  1. Ik kan het helemaal invoelen zoals jij het beschrijft!! Het eerst niet kunnen slapen, was natuurlijk een intense week, maar daarna je weer zo heerlijk thuis voelen. Met de katjes.
    Geniet maar weer van je weekend thuis!

Geef een reactie

