Dag 3

Ook op dag drie weer veel geleerd. Het is gewoon niet over te brengen op papier. Wat geeft Ted veel tips en handvatten.
Vandaag geleerd puntjes te appliqueren d.m.v. De sabbelstok lol. Dat is een van de redenen dat je eerst applicatie 1 moet doen voordat je applicatie 2 gaat doe, je moet de taal van Ted leren spreken. Alleen degene die bij haar cursus hebben gehad begrijpen wat er bedoeld wordt met tentjes bouwen en voorkomen dat je tentje lek wordt.

Maar ook geleerd hoe je de hoekjes in een crisisgebied moet appliqueren.

Wat wel heel belangrijk is dat je alles moet rijgen, rijgen en nog eens rijgen.

Ook een heel klein rondje voorbereid om te appliqueren, zit al in mijn tas, ik geloof dat het 0,6 mm was. Ook kleurcontrasten werden besproken.

En het bewijs is geleverd, ik heb mijn certificaat behaald.

20130131-213558.jpg

Weer een super dag geweest. Alleen jammer dat ineens iedereen weg was en alleen Nadine en ik achterbleven om wat te drinken en om te eten.

9 thoughts on “Dag 3

  1. Gefeliciteerd. Ik heb laatst bij mijn tulp 1 deeltje geregen, Die kwam echter lang niet zo netjes op de stof vond ik zelf als de delen die ik niet had geregen maar enkel met needle turn. Wel grappig om te lezen dat het met rijgen dus wel heel goed moet kunnen.

  2. jammer dat iedereen ineens weg was!!
    maar jij hebt fijne dagen gehad, denk ik zo maar!! En heel veel geleerd!!!
    geniet maar lekker na, fijn weekend, groetjes, Sylvia

  3. Wat leuk dat je een certificaat kreeg! Tjonge, als ik het goed begrijp, is het echt een masterclass! Van zo’n cursus heb je natuurlijk jarenlang plezier. Nu maar heerlijk nagenieten en thuis verder oefenen.

  4. Intensief en leerzaam, echt waar voor je geld gekregen. Wat een geheimtaal, en de Sabbelstok, daar heb ik zo mijn gedachten over…. Ja, zonde dat opeens iedereen huiswaarts was, mensen die met eigen vervoer zijn gekomen zeker?

Geef een reactie

