Eerste dag

Vandaag de eerste cursusdag van de applicatie masterclass van Ted Storm.

Gisteren was ik al door Marja van het Quiltkabinet opgehaald vanaf Leeuwarden, wat een service!

We zitten met een leuke ploeg, tien cursisten en het is net alsof je elkaar al jaren kent.

Ik ben nu eigenlijk te moe om te schrijven. Zo een dag is best indrukwekkend, je neemt heel veel in je op en je doet ook best veel.
Na het eten ben ik met een groepje nog even doorgegaan, want inderdaad, je krijgt huiswerk mee. Maar het huiswerk heb ik afgekregen.

20130129-224504.jpg

20130129-224834.jpg

Zo nu eerste slapen, morgen weer een dag.

Groetjes Elly

8 thoughts on “Eerste dag

  1. ja, het is een energievretende bezigheid, he en dan nog het huiswerk! Voordeel van het hotel dat je daar door kunt gaan met elkaar: ik zat op mijn hotelkamer…….;)
    Eten jullie ook weer gezellig met elkaar??
    Doe iedereen de groeten van mij en tot over een maandje!!
    Succes en vooral veel plezier, liefs, Syl

Geef een reactie

