Ragtime quilt

De flanellen vierkantjes zijn zo goed als gesneden. Ik heb er alleen een paar te klein gesneden en de binding wil ik in een kleur hebben, dus heb ik stof bij besteld.
Ik denk dat ik op de helft zit met de tussenvulling snijden. Snijden moet ik niet te lang achter elkaar doen, vandaar dat ik iedere keer iets doe.

En zaterdag heb ik eindelijk een grote liniaal gekocht: 60 x 15 cm. Wat een verademing met snijden. Mijn grootste liniaal was 45 x 10cm. Gewoon nooit aan gedacht om een grotere liniaal te kopen.

20130121-203806.jpg

2 thoughts on “Ragtime quilt

  1. zal best een klus zijn, al dat snijden!
    enne, die lineaal is een goede aankoop, hoor, ik heb em al wel 20 jaar, heette toen nog een ‘Marie’ en ik heb er onwijs veel plezier van!
    groetjes, Sylvia

Geef een reactie

