Ik heb de lente in mijn bol

Vandaag was het koud, maar het zonnetje scheen er heerlijk bij.

Morgen kun je op de Dam in Amsterdam gratis tulpen plukken. Dit is om het seizoen van de tulp te openen. Vorig jaar heb ik nog samen met Anita tulpen geplukt.
Morgen ga ik de stad niet in, maar naar de bee van Birdblocks UH ik bedoel Bricoleur.

Voor mij staat de tulp gelijk aan voorjaar, zon en vrolijkheid. En aangezien ik alle drie hard nodig heb, heb ik mij zelf getrakteerd op een enorme bos tulpen.

20130118-194351.jpg

3 thoughts on “Ik heb de lente in mijn bol

Geef een reactie

