verhuizen: to be or not to be

Aan de ene kant wil ik heel graag op weblog blijven. Het is een heel mooi programma met veel mogelijkheden.

Maar jeetje, wat zijn er veel storingen waardoor mijn blog niet bereikbaar is. Of dat men hier niet op kan reageren. Of dat ik zelf  überhaupt niet op mijn weblog kan komen.

Het ontneemt me echt de lust om te bloggen.

Al een kleine periode blog ik nu dubbel. Hier en op blogspot. Dus mijn verhaaltjes zijn altijd terug te lezen. Blogspot ziet er nog niet zo fraai uit, maar daar heb ik ook even geen tijd voor. Dus de kans is groot dat ik straks voorgoed daar naar toe verhuis.

Hierbij alvast een adres van mijn tweede “huis”; www.creatievelingelly.blogspot.nl

Allemaal een fijne weekend

groetjes Elly

2 thoughts on “verhuizen: to be or not to be

  1. Ik merk het ook vaak hoor Elly als ik wil reageren bij iemand met Weblog, dan kan ik er ook vaak niet op komen. En ook het telkens weer je naam etc. invullen en de reclame vind ik lastig.
    Maar hoe dan ook, het lijkt me helemaal lastig als je 2 blogs moet bijhouden. Gewoon kiezen wat voor jou het prettigste werkt, lijkt me. Nou joh, sterkte met je keuze!

Geef een reactie

