Workshop met Di Ford

Afgelopen vrijdag was ik bij Den Haan & Wagenmakers voor een workshop gegeven door Di Ford

We zijn aan de slag gegaan met een marinierscompas door middel van speciale mallen. Ik was eerst best wel sceptisch over deze mallen, maar ik ben helemaal om. Ze zijn ideaal.

Di heeft ook laten zien hoe je broderie perse maakt. Jeetje ik kijk nu echt anders naar stoffen. Wat een inspirerende vrouw.

ik heb wel foto’s, maar mijn computer doet het niet. Ik werk nu vanaf mijn iPad. Dus de foto’s houden jullie nog te goed.

Helaas voelde ik mij niet 100% en voelde ik me niet goed worden tijdens de lunch. Maar na medicatie en de goede zorg van Nel, kon ik weer verder. Ik heb deze dag niet veel gedaan, maar ik had het voor geen goud willen missen.

7 thoughts on “Workshop met Di Ford

  1. hallo meis, wat vervelend dat je niet lekker was!! Gelukkig heb je toch nog de broodnodige inspiratie opgedaan en was je er niet voor niets!!
    Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat, groetjes, Syl

  2. Dag Elly,
    Ja je was echt niet lekker die dag, zo sneu voor je!
    Maar je hebt helemaal gelijk, wat een inspiratie hebben we opgedaan! Ik hoop dat het snel beter gaat met je en met je computer ook:) Op het middelste rondje na is het kompas af bij mij maar ik denk dat er nog wel een paar gaan volgen voor een grote quilt.
    Hartelijke groetjes Marianne

  3. Ben benieuwd
    Was leuk om je weer even gezien te hebben, hopelijk volgende keer wat langer
    Fijn weekeinden groetjes Joke

  4. Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt joh. Maar …. je bent geweest, hebt alles gezien en nieuwe inspiratie in huis gehaald! Mooie dag verder, liefs, Daniëlle

  5. Ik zag op uw blog het franciens katten ABC heeft u deze patronen nog ? Ik heb heel het internet afgestruind maar kan het niet vinden .Vandaar mijn vraag.
    Groetjes Nora

Geef een reactie

