Open dag Quilthoek de Bricoleur

A.s. zaterdag ben ik hier te vinden => Quilthoek de Bricoleur.

Vrijdag en zaterdag zijn de open dagen en de officiële heropening na de verhuizing.

En ik ben door Willy gevraagd om een demonstratie te komen geven. Tja en dan moet ik gaan bedenken wat ik wil gaan doen. Dus ik heb maar gekozen voor applicatie en English paperpiecing. Helaas niet veel tijd om voor te bereiden, want natuurlijk is het net deze week mijn 5 daagse werkweek i.p.v. de 4 daagse. Dus het wordt een beetje improviseren.

Misschien kom ik jullie wel tegen in de winkel.

One thought on “Open dag Quilthoek de Bricoleur

Geef een reactie

