Vakantie en een triest bericht

ja, ik heb vakantie, twee weken lang. En ik ga alleen maar dingen doen die ik leuk vind.

Gisteren heb ik achter(onder)grond stof gesneden voor de Antique Sampler van Sue Daley. Elke keer wil ik verder en dan heb ik weer geen ondergrondje. Dus nu is bijna alles gesneden. Ik ben alleen nog niet klaar met de lichte ondergrond.

Het wil nog niet erg lukken met mijn arm, dus ik moet alles met beleid doen. Ik kan nu wel volop quilten, want ik hoef geen rekening met mijn werk te houden dat ik te veel pijn heb. Ik merk dat het werken met de computer het meest belastend is.

Van de week twee blokjes afgemaakt van de Antique Sampler.

 

 

 

 

 

De stof die ik hiervoor gebruik is van de Fusions serie. De hele serie heb ik d.m.v. de stoffenclub gekocht bij Magdaleentje. En nu lees ik gisteren op het prikbord van het quilten het trieste bericht dat Magda is overleden. Ze heeft helaas de strijd verloren. Wat een verlies. Een hartelijke vrouw. Zij was mijn eerste “webquiltwinkel” waar ik bij bestelde. Ik heb daardoor best veel contact gehad met haar. Door middel van de stoffenclub, maar ook de BOM Tail Feathers en de 12 maanden club. Als je een vraag had dan kreeg je meteen antwoord, niets was haar teveel. Ik wens de familie en naasten de kracht om met dit gemis om te gaan.
Zij wordt in besloten kring begraven.

3 thoughts on “Vakantie en een triest bericht

  1. Bij hetg bedienen van de computer moet je ervoor zorgen dat je hele onderarm op het bureau rust.
    Die tip heeft mij goedgeholpen. Ook moet je hand helemaal om de muis heen (als je een muis gebruikt)
    Was advies van een ergotherapeut.

  2. Ik zit net jouw logje te lezen en bij Magdaleentje te kijken en daar komt jouw reactie aan.
    Wat een triest bericht Elly. Vooral als je zo iemand goed kent. Je zult haar missen.
    Maar ik wens je wél een hele fijne vakantie, lekker genieten en uitrusten en kalm aan leuke dingen doen. Hoop dat het mooi weer blijft. Liefs van mij.

Geef een reactie

