Lensquilt vervolg

Ik heb met Klaske van Kittyquilt afgesproken dat we deze quilt in het najaar gaan maken. En we volgen elkaar via het blog en Facebook. Zo kunnen we elkaar stimuleren. Klaske was er al eerder aan begonnen, maar had hem “even” opzij gelegd.

Ik heb gisteren de patronen uitgeprint op  paperpiecing papier.

Vandaag heb ik stof gekocht bij de Quilthoek de Bricoleur voor de hartjes van de logcabins, turqoise. Lekkere felle kleuren.

 

Ik ben vergeten foto’s te maken van de nieuwe winkel (Ze zat eerst in de Banne en zou vanwege de verbouwing eigenlijk stoppen, maar vond op het laatste moment toch een ander pand), maar het is nu echt een veel ruimere opzet. En ik kan het op loopafstand doen. Wat ben ik toch gezegend met diverse quiltshops in de omgeving. De twee andere, Birdblocks en Den Haan en Wagenmaker hoef ik maar een half uur met openbaar vervoer.

En de Bricoleur denkt er over om op zaterdag eens in de maand een inloopbee te organiseren. Natuurlijk heb ik al aangegeven dat ik de eerste klant ben. En nee ze doet het niet op dezelfde zaterdag als Merel van Birdblocks.

3 thoughts on “Lensquilt vervolg

  1. Leuke kleurtjes Elly!
    Zoonlief blijft bij rood middenstukjes en de rest zwart/wit, dus dat zal wel moeten hé?! Ik heb ondertussen het zwarte gebruikt dus ik zal om nieuwe moeten….
    En dezelfde zwart zal er wel niet meer zijn, dus ik laat die 3 blokken waar ik ooit aan ben begonnen, maar links liggen. :-))
    In het najaar een nieuwe start, we gaan ervoor Elly!!
    Fijn weekend

  2. wat tref jij het met al die winkels in de buurt!!!
    Ik ken de Bricolour nog niet, en kom er helaas ook nooit in de buurt! Moet maar weer eens een winkeltour gaan maken met DD!! groetjes, Sylvia

  3. Hoi Elly,
    Wat een idee zeg, om de lensquilt samen te doen. Ga je het met de hand doen of op de machine?
    Tijdens mijn vakantie afgelopen week heb ik ook stof gekocht voor de lensquilt. Het wordt mijn volgende project. Ik denk dat ik jouw blog maar eens in de gaten hou, misschien helpt het mij ook. Wat ga jij als basis gebruiken? Papier of vlieseline?

    Groetjes,
    Rian

Geef een reactie

