Boek

Nu ik meer moet reizen om naar mijn werk te komen, lees ik ook meer.

Eindelijk dit boek aan het lezen.  Helaas in het Engels. De boeken van Jennifer worden niet meer in het Nederlands vertaald. Er is nog wel een handtekeningenactie gehouden, maar dat waren er veels te weinig.

Het is toch wel een paar jaar geleden dat ik ze in het Nederlands heb gelezen en de boeken zijn opvolgend. Dus ik moet mij dubbel concentreren. Ik ben totaal niet gewend om in het Engels te lezen en ik moet weer voor me zien te halen hoe de andere boeken waren. Ik ben best wel een snellezer, maar dat lukt me nu echt niet.

Van quilten komt helaas nog niet veel. Mijn arm is nog steeds te pijnlijk van de verhuizing. Dus ik doe af en toe maar wat. En dan kom ik ook nog eens later thuis, dus er blijven minder uurtjes over. Maar dat komt wel weer dat ik de tijd en de rust vind om te quilten.

2 thoughts on “Boek

  1. hallo Elly, doe maar rustig aan met je arm, want die hebben we toch hard nodig in een goede conditie!!
    veel plezier met je boek, ik neem er liever eentje met moord en doodslag………;;))
    groetjes, Sylvia

Geef een reactie

