Quilters blessing

Deze was even helemaal niet meer in beeld.

Mijn schoenmaker is weer terug en ik wilde mijn tas wegbrengen om te maken. En wat vind ik in de tas? Een zakje met het laatste lapje van de quilters blessing.

De tekst is totaal niet meer te lezen. Dus die zal ik eerst opnieuw moeten overtrekken.

Dit werkje had ik altijd onderweg mee, als ik ergens naar toe ging. Was makkelijk en klein. Maar ja, als dan je tas stuk gaat en je haalt niet alles er uit, dan kun je het nog wel eens gaan vergeten.

Vandaag maar eens opnieuw overtrekken. En ik ga vandaag weer eens aan de slag met het stadje bouwen. Het is toch weer voor aan de naaimachine. Hoewel ik toch liever op mijn balkon zou zitten met een ander werkje, maar het is een beetje koud, nat en veel wind.

Allemaal een fijn weekend.

Lieve groetjes Elly

Geef een reactie

